W ramach stałej umowy ryczłtowej przejmujemy kompleksowo funkcjonowanie komórki IT w Państwa Przedsiębiorstwie !
Decydując się na współpracę z nami - zapewniają sobie Państwo pełne wsparcie oraz ciągłą opiekę zespołu wysoko wykwalifikowanych specjalistów. Po podpisaniu umowy serwisowej otrzymują Państwo różne kanały kontaktu z naszym dyżurnym Biurem Obsługi Klienta.
Po zgłoszeniu przez Państwa problemu uruchamiane są dynamiczne procedury mające na celu w jak najkrótszym czasie rozwiązać zgłoszony problem. Dzięki perfekcyjnej organizacji naszego zespołu oraz bardzo dużemu doświadczeniu w wielu dziediznach inforamtyki, automatyki oraz elektroniki reagujemy, docieramy i rozwiazujemy problemy zdecydowanie szybciej niż konkurencja.
|
|
|
Dlaczego warto z nami współpracować ?
-
zlecenie wszelkich spraw związanych z poprawną pracą rozwiązań teleinformatycznych,
-
redukcja kosztów związanych z infrastrukturą teleinformatyczną,
-
zmniejszenie częstości występowania awarii,
-
koncentracja na kluczowych aspektach działalności firmy,
-
optymalizacja procesów biznesowych (związanych z IT) wewnątrz przedsiębiorstwa.
|
|
|
Od czego zależy wysokość umowy ?
-
Liczby serwerów oraz komputerów pod opieką,
-
Wymaganego czasu reakcji na awarię (np. do 1h, 4h, 24h, 48h),
-
Zainstalowanego i używanego oprogramowania,
-
Złożoności infrastruktury teleinformatycznej,
-
Dodatkowych usług (zdalna pomoc, administracja www),
-
Liczba z góry ustalanych obowiązkowych wizyt w danym miesiącu,
|
|
|
Zakres świadczonych przez nas usług:
- administracja serwerami oraz siecią komputerową,
- stała bieząca opieka nad sprzętem komputerowym i oprogramowaniem,
- zarządzanie licencjami i sprzętem komputerowym, prowadzenie dokumentacji,
- sprzedaż nowego sprzętu i oprogramowania wraz z dostawą, montażem oraz adaptacją do danego stanowiska,
- automatyczne kopie bezpieczeństwa danych, zarządzanie backupami,
- wdrażanie nowych technologii informatycznych i telekomunikacyjnych mogących usprawnić funkcjoniowanie Państwa firmy,
- naprawa i konserwacja komputerów, serwerów, drukarek, notebooków,
- zdalne administrowanie, monitoring serwerowni,
- wdrażanie zabezpieczeń, ustalanie reguł bezpieczeństwa danych,
- wdrażanie polityki bezpieczeństwa informacji,
- projektowanie i administracja stronami internetowymi,
- usługi hostingowe (www, poczta elektroniczna),
- audyty oprogramowania oraz zabezpieczeń,
- uruchamianie kanałów szyfrowanych VPN (LAN-LAN; PC-LAN),
- zarządzanie serwerami, bazami danych, tworzenie kopii zapasowych,
- budowa oraz zarządzanie sieciami komputerowymi i telefonicznymi,
- budowa oraz zarzadzanie systemami telewizji przemysłowej,
- budowa oraz zarządzanie systemami kontroli dostępu,
- analiza oraz pomoc w obniżeniu kosztów telekomunikacyjnych,
- kontakt z providerami i dostawcami usług,
- tworzenie dokumentacji, przeprowadzanie audytów, doradztwo techniczne,
- szkolenia pracowników,
- dostawa materiałów eksploatacyjnych,
- audyty IT,
|
|
|