DANE REJESTROWE:

COMMTRONIX Wojciech Wajcht

Jakubowice Konińskie 9/11; 21-003 Ciecierzyn

e-mail: info@commtronix.pl; http://www.commtronix.pl                             

NIP: 564-122-97-56   REGON: 431168119

 

SIEDZIBA FIRMY:

ul. Tokarska 6; 20-210 Lublin

e-mail: serwis@commtronix.pl  

tel.: +48 (81) 463 48 76; fax: +48 (81) 464 37 71

tel. kom.: +48 501 212 581


Top Panel
piątek, 05 czerwiec 2020

menu1 menu2 menu3 menu4 menu5

Obsługa informatyczna firm

W ramach stałej umowy ryczłtowej przejmujemy kompleksowo funkcjonowanie komórki IT w Państwa Przedsiębiorstwie !

 

Decydując się na współpracę z nami - zapewniają sobie Państwo pełne wsparcie oraz ciągłą opiekę zespołu wysoko wykwalifikowanych specjalistów. Po podpisaniu umowy serwisowej otrzymują Państwo różne kanały kontaktu z naszym dyżurnym Biurem Obsługi Klienta.

Po zgłoszeniu przez Państwa problemu uruchamiane są dynamiczne procedury mające na celu w jak najkrótszym czasie rozwiązać zgłoszony problem. Dzięki perfekcyjnej organizacji naszego zespołu oraz bardzo dużemu doświadczeniu w wielu dziediznach inforamtyki, automatyki oraz elektroniki reagujemy, docieramy i rozwiazujemy problemy zdecydowanie szybciej niż konkurencja.

 

                        
 
shutterstock 69318808 1024x682

Dlaczego warto z nami współpracować ?

 

  • zlecenie wszelkich spraw związanych z poprawną pracą rozwiązań teleinformatycznych,

  • redukcja kosztów związanych z infrastrukturą teleinformatyczną,

  • zmniejszenie częstości występowania awarii,

  • koncentracja na kluczowych aspektach działalności firmy,

  • optymalizacja procesów biznesowych (związanych z IT) wewnątrz przedsiębiorstwa.

   Windows 10 desktop 672x371

Formy współpracy:

 

  • stała umowa serwisowa z ustaloną miesięczną liczbą godzin i gwarantowanym czasem reakcji, (brak opłaty za dojazd w przypadku zawarcia umowy i odległości do 15 kilometrów od siedziby firmy).

  • doraźna pomoc w razie wystąpienia awarii.

   formy współpracy

Od czego zależy wysokość umowy ?

 

  • Liczby serwerów oraz komputerów pod opieką,

  • Wymaganego czasu reakcji na awarię (np. do 1h, 4h, 24h, 48h),

  • Zainstalowanego i używanego oprogramowania,

  • Złożoności infrastruktury teleinformatycznej,

  • Dodatkowych usług (zdalna pomoc, administracja www),

  • Liczba z góry ustalanych obowiązkowych wizyt w danym miesiącu,

   

Co nas cechuje ?

 

  • bardzo krótkie czasy reakcji na awarię / zgłoszone problemy,

  • profesjonalizm oraz bardzo duże doświadczenie,

  • szeroki zakres świadczonych usług, który wciąż jest poszerzany

  • indywidualne podejście do każdego Klienta.

  • szeroki obszar działania obejmujący wiele województw

   

Zakres świadczonych przez nas usług:

 

  • administracja serwerami oraz siecią komputerową,
  • stała bieząca opieka nad sprzętem komputerowym i oprogramowaniem,
  • zarządzanie licencjami i sprzętem komputerowym, prowadzenie dokumentacji,
  • sprzedaż nowego sprzętu i oprogramowania wraz z dostawą, montażem oraz adaptacją do danego stanowiska,
  • automatyczne kopie bezpieczeństwa danych, zarządzanie backupami,
  • wdrażanie nowych technologii informatycznych i telekomunikacyjnych mogących usprawnić funkcjoniowanie Państwa firmy,
  • naprawa i konserwacja komputerów, serwerów, drukarek, notebooków,
  • zdalne administrowanie, monitoring serwerowni,
  • wdrażanie zabezpieczeń, ustalanie reguł bezpieczeństwa danych,
  • wdrażanie polityki bezpieczeństwa informacji,
  • projektowanie i administracja stronami internetowymi,
  • usługi hostingowe (www, poczta elektroniczna),
  • audyty oprogramowania oraz zabezpieczeń,
  • uruchamianie kanałów szyfrowanych VPN (LAN-LAN; PC-LAN),
  • zarządzanie serwerami, bazami danych, tworzenie kopii zapasowych,
  • budowa oraz zarządzanie sieciami komputerowymi i telefonicznymi,
  • budowa oraz zarzadzanie systemami telewizji przemysłowej,
  • budowa oraz zarządzanie systemami kontroli dostępu,
  • analiza oraz pomoc w obniżeniu kosztów telekomunikacyjnych,
  • kontakt z providerami i dostawcami usług,
  • tworzenie dokumentacji, przeprowadzanie audytów, doradztwo techniczne,
  • szkolenia pracowników,
  • dostawa materiałów eksploatacyjnych,
  • audyty IT,